De m-ai iubi


De m-ai iubi cum şi eu te iubesc
Ai ştii s-asculţi a dragostei chemare
În fiecare vorbă ce-o rostesc
Şi-n fiecare cântec de sub soare.

De m-ai iubi cum şi eu te iubesc
Tu inima mi-ai da-o cu-o privire,
Doar c-un gest cald şi c-un surâs firesc
M-ai învăţa ce-nseamnă fericire.

De m-ai iubi cum şi eu te iubesc
Ai ştii s-asculţi prin pomi cum bate vântul
Şi cum prin ramuri frunze-ncet foşnesc
Cu-o şoaptă parcă îngânându-mi cântul.

De m-ai iubi cum te iubesc şi eu
Nimic nu ar putea a ne desparte,
La pieptul tău pe veci aş fi mereu
Şi te-aş urma zâmbind chiar şi în moarte.

Doar dulci speranţe vin încet spre seară
Şi trec înveselind sufletul meu:
Speranţa că-ntr-o zi, o primăvară
Fără sfârşit trăi-vom tu şi eu.

Dar nu-i decât o simplă amăgire,
Un vis ca alte vise nebuneşti,
Un vis născut din jalnică iubire,
Căci te iubesc, dar tu nu mă iubeşti.

No comments: